GIRL's YOU NEED THIS MORE THEN MAKE UP....



WANITA moden dan wangian bagaikan `rakan akrab´. Ke mana saja, baik ke pejabat, majlis rasmi, berparti, acara kasual mahupun hanya keluar minum seketika bersama rakan, hampir setiap wanita pasti tidak akan lupa untuk menyembur wangian di badan.

Malah, tidak keterlaluan jika dikatakan hampir tujuh daripada 10 wanita akan membawa sekurang-kurangnya sebotol wangian kecil atau bersaiz sederhana di dalam beg tangan. Ini bagi memudahkan wanita masa kini menggapai botol wangian di kala perlu, lebih-lebih lagi pabila keluar berdua bersama kekasih.

Hakikatnya, rata-rata wanita mempunyai pendapat tersendiri mengapa wangian sangat diperlukan dalam aktiviti harian. Selain bagi mengelakkan bau badan yang tidak disenangi, wangian juga mampu menambah keyakinan diri, menyerlahkan penampilan serta kecantikan semula jadi yang saling berkait.

Lantaran itu, memahami keperluan wanita masa kini yang memiliki kerjaya hebat, banyak wangian di perkenalkan di pasaran oleh jenama antarabangsa mahupun tempatan. Tidak cukup dengan jenama wangian yang ada.
~SMART~

1.Wangian yang didatang kan terus dari France dan di botolkan di Malaysia.

2.Patinya adalah 100% pati wangian original tampa sebarang tambahan bendasing seperti wangian lain yang berada dipasaran.

3.Dijual pada harga RM30(15ml) sebotol.

4.Wangian tahan sehingga 6 hingga 8 jam.

5.Botol yang comel membolehkan wanita tempatkan di dalam tas tangan mereka.

SMART COLLECTION :

~Allure by CHANEL

~Dunhill LONDON

~Blackxs by PACO RABANNE

~Burberry For Men

~Escape For Women by Calvin Klein

~Euphoria by Calvin Klein

Dan banyak lagi....

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I just a one person who love to do art like event,entertainment,beauty and more...If you have any question to ask for regard event or any show biz just call me at this no 017-2139415 or email me at galaseri.studio@gmail.com

Followers

free counters